5 +1 tipp, amivel megkülönböztetheted a webshopod a konkurenciától

Webshopból tengernyi van, de igazán jóból már annál kevesebb! Legyen vállalkozásod kicsi vagy nagy, ezek a jól bevált tippek segítségedre lesznek abban, hogy kitűnj a konkurenciáid közül! 

Készülj fel arra, hogy ezek nem porhintések lesznek, hanem valós, használható ötletek, melyek vonzani fogják a vásárlókat!

Vágjunk is bele! Íme 5 +1 tipp, amivel magad mögé utasíthatod a konkurenciát:

Szervezd ki a logisztikád!

Amennyiben webshoplogisztikád kiszervezed egy külsős partnernek, nem csak a logisztikai terhektől mentesülsz, hanem webshopod ügyintézési folyamata is sokkal hatékonyabb, egyszerűbb lesz! A kiszervezett logisztikának köszönhetően Te, mint tulajdonos minden idődet a fejlődésre szánhatod, a vevőid pedig a zökkenőmentes és gyors szállításnak köszönhetően egy átlagon felüli ügyfélélménnyel lesznek gazdagabbak!

Mit is takar pontosan az, ha kiszervezed a webshopod logisztikáját?

Azt, hogy az alábbi feladatokat egy külsős partner végzi el helyetted: A legmodernebb szolgáltatást nyújtó, 4PL logisztikai cégek esetén  (pl. Complexpress) termékek raktározása

  • termékek felvétele a nagykernél vagy gyártónál
  • a felvett áru beszállítása a 4PL szolgáltató raktárba
  • termékek raktározása
  • komissiózás(küldemények összeállítása)
  • csomagolóanyaggal való ellátás
  • csomagolás
  • számlázás
  • kiszállítás
  • utánvétkezelés
  • visszáru menedzsment

Jól hangzik, igaz? Részletesen ITT tudsz erről olvasni.  

2. Legyen egyedi terméktervező az oldaladon

Az emberek szeretnek egyedit alkotni és adni, pláne, ha valamilyen ünnepről van szó. Mi lenne ha Te termékeidet is személyre lehetne szabni egy egyedi felirattal vagy képpel?

Ugyan egy ilyen terméktervező nagyobb fejlesztést igényel a webshopodban, viszont, ha ez jól van kivitelezve, a befektetett munka busásan meg fog térülni. A felhasználók imádni fogják! A személyre szabható termékek előnyösek, ugyanis az emberek nagyobb kedvvel rendelik meg.  

Nem utolsó sorban interaktívvá teszi az oldalad, sőt a webshopod kommunikációját is egy új irányba tudod ezzel terelni. 

3. Live support az ügyfeleknek

Ma már az e-commerce piac eljutott oda, hogy minden lépése automatizált, ez pedig az emberi interakciók számát nagyon lecsökkentette. Ám az a vásárlói igény megmaradt, hogy a felmerülő kérdéseinkre azonnali választ kapjunk. Erre viszont nem biztos, hogy egy chatbot elegendő. Hidd el, a látogatóidnak tetszeni fog, hogy nem csak automatikus emaileket kapnak, hanem húsvér, élő emberrel tudnak beszélni. Nem szabad természetesen a gyors reakcióidőt sem elfelejteni, tehát ha épp nem tudsz Te, vagy valamelyik kollégád azonnal reagálni egy chat felületen, akkor ezt jelezni kell a látogató felé is. 

Ez (is) garantáltan ki fog téged emelni a konkurenseid közül!

4. User generated content használata a webshopodon

A user generated content lényege, hogy a vásárlóid gyártanak tartalmat a termékeidről. Ilyen tartalom lehet például egy vásárlói értékelés vagy egy fotó/videó, amit megoszt a közösségi felületein.

Ezek egyrészt hitelesítik a webshopod, másrészt költségbarát módon gyártanak neked tartalmat (aminek a fontosságát a következő pontban részletezzük ☺). A pozitív (és a konstruktív negatív) visszajelzések egyaránt növelik a bizalmat a többi látogatóban, vásárlóid szemében sokkal hitelesebb képet festesz majd magadról.

5_plus_1_tipp_borito_complexpress

5. Erős (és folyamatos) tartalommarketing használata 

A webshopok nagyon ritkán használják ki a tartalmakban rejlő potenciált, vagy ha teszik, azt sem olyan minőségben, mint kellene. A termék előnyöket nagyon jól be lehet így mutatni – legyen szó videós/fotós vagy szöveges tartalomról, a lényeg, hogy a vásárló fejével gondolkozz és azokat a termék előnyöket mutasd be, amik az ő problémájára adnak megoldást.  

A tartalommarketing kiváló lehetőség a felhasználók edukálására, ráadásul remek indirekt értékesítési lehetőség. 

+1: Videós termékbemutatók

Kutatások bizonyítják, hogy a fotós/szöveges tartalmak sok esetben nem ütik meg a mércét vagy inkább a vásárlók ingerküszöbét. Ezzel szemben a rövid videós tartalmakra elképesztő igény alakult ki. (Lásd. TikTok növekvő népszerűsége) 

Miért ne használnád ki ezt a trendet a webáruházadban is? 

A videós termékbemutatóknak számos előnye van: 

  • jobban megmaradnak a felhasználók fejében
  • rövid idő alatt sok információt tudunk átadni
  • nagyon jól beilleszthetők a marketing folyamatokba

Ha tetszett a cikk, érdemes feliratkoznod online áruházak számára készített edukatív e-mail sorozatunkra, mert hamarosan további érdekes tartalmakkal érkezünk, amik segítenek a webshopodat egy új szintre emelni.

Hírlevél feliratkozás: Feliratkozom! 

A cikk elkészítéséhez köszönjük a Plus Creative Agency – Online marketing ügynökség segítségét! 

 

Innováció a webshoplogisztika
és csomagküldés területén

Értesüljön Tőlünk az igazán fontos dolgokról!

Kérem a tájékoztatást

Kapcsolat

Complexpress Logisztika Kft.

Cégjegyzékszám: 01-09-980739
Adószám: 12132553-2-41
Cím: 1033 Budapest, Szentendrei út 89-95. - PP Center

Azonnali elérhetőségeink

Központi ügyfélszolgálat:
Telefon: 06-1-203-4681
Mobil: 06-30-694-2465
E-mail: ugyfelszolgalat@complexpress.hu

Logisztikai üzletág:
Telefon: 06-1-203-4681
E-mail: logisztika@complexpress.hu

Értékesítés:
Telefon: 06-1-203-4681
E-mail: sales@complexpress.hu

Copyright ©