Messziről jött fulfillment szolgáltató azt mond, amit akar. De mégis hogyan láss a hangzatos ígéretek mögé, ha a webáruházad logisztikai feladatait valóban hozzáértő, kedvező ár-érték aránnyal dolgozó partnerre bíznád?
A csalódásmentes fulfillment szolgáltató keresés kulcsa, hogy a megfelelő kérdéseket tedd fel. És kérdéseidre konkrét, megnyugtató válaszokat adjon a szolgáltató. Így a neked megfelelő logisztikai partnerrel kezdhetsz el dolgozni. A cikkből ezeket a kulcskérdéseket ismerheted meg.
Webshop tulaj legyen a talpán, aki könnyen talál fulfillment szolgáltatót
Költséghatékonyság. Aznapi kiszállítás. Levesszük a válladról a terheket. Precizitás. Megbízhatóság.
Egyik sem hangzik rosszul, ha fulfillment szolgáltatóra bíznád a webáruházad logisztikai feladatait, nem igaz? Viszont olyannyira sok cég bombáz Téged webshop tulajdonosként ilyesfajta értékajánlatokkal, hogy abban sincs semmi meglepő, ha elbizonytalanodsz.
- „Vajon tényleg azt kapom majd, amit ígérnek?”
- „Túl sok a hasonló ajánlat, mi alapján válasszak?”
- „Hogyan nézhetek a hangzatos marketing üzenetek valóságtartalma mögé?”
Őszinték leszünk veled!
Nem szeretnénk beszállni az „ígéret-licitbe”. Abban hiszünk, hogy akkor érdemes velünk dolgoznod, ha tényleg mi vagyunk számodra a legjobb választás. Ennek a kiderítéséhez ajánljuk neked a következő kérdéseket, használd őket egészséggel.
Kulcskérdések, amiket érdemes feltenned fulfillment szolgáltató keresésnél
Akár az első egyeztetésnél, akár a tárgyalás későbbi szakaszában. Egyesével végig megyünk minden kérdésen, és a könnyebb érthetőség kedvéért csatolunk hozzájuk egy-egy rövid magyarázatot:
- „Milyen gyorsan szállítotok ki és milyen a szállítások pontosságának aránya?”
Ideális esetben számszerű adatokat és KPI-mutatókat kapsz válaszként. Ha a szolgáltató csak ködös választ tud adni, az önmagában beszédes információ.
- „Milyen szolgáltatást kínáltok a visszáru kezelésre?”
A visszáru kezelés az egyik olyan időigényes feladat, amely indokolttá teszi a logisztika kiszervezését. Nem mindegy, hogy a választott szolgáltató milyen megoldást kínál rá.
- „Tudok hozzátok integrálni a CRM-et és más vállalatirányítási rendszert?”
Alapvető fontosságú a kézbesítések flott lebonyolításához. Érdemes mielőbb tisztázni a későbbi kellemetlenségek elkerülése végett.
- „Mi a határidő az aznapi kiszállítására?”
A kézhezvétel gyorsasága ma már alapvető prioritás vevői oldalról. Ezért neked is olyan szolgáltatóval érdemes szerződni, akivel rugalmasan össze tudjátok párosítani az időbeli kereteket.
- „Milyen árazással dolgoztok?”
A fulfillment igénybevétele akkor az igazi, ha minden hónap végén kijön a matek. Fontos, hogy nem feltétlenül a legolcsóbb szolgáltatóval járhatsz a legjobban. Inkább mérlegeld azt, hogy a kapott szolgáltatás elemei mennyiben kovergálnak a vállalkozásod céljaival, illetve az eladásaid után keletkező árréssel.
- „Meglátogathatom a raktáratokat?”
Logikusan ezt a kérdést akkor javasolt feltenni, hogyha az összes fentebb részletezett pontnál kedvező válaszokat kaptál. A személyes bejárás lehetősége tovább olajozhatja az együttműködés hatásfokát, és kedvező alapot teremthet a kölcsönösen gyümölcsöző kooperációhoz.
Konklúzió és cselekvési terv
Ahogy a marketingben, úgy a webáruház üzemeltetésben sem az számít igazán, amit tudsz, hanem amit csinálsz. Mostanra felvértezted magad a fulfillment szolgáltató keresés kulcskérdéseivel. Ideje használnod is őket:
- Írd össze magadnak, hogy milyen egyéb kérdéseket szeretnél még adott esetben feltenni.
- Gondold végig minden pontnál, hogy milyen válaszokat vársz el.
- Vedd fel a kapcsolatot a szóba jöhető szolgáltató(k) elérhetőségein.
Kezdd velünk a próbát, teszteld rajtunk a kérdéseid.
Nézzük meg közösen, miként tudjuk kiszolgálni a webáruházad igényeit.