Fulfillment tévhitek, amik miatt behúzott kézifékkel araszol a webshopod

Fulfillment tévhitek, amik miatt behúzott kézifékkel araszol a webshopod

Hírlevél feliratkozóként első körben értesítünk Téged az újdonságokról. Egyet már most megígérünk: spammelni NEM FOGUNK! Csak akkor küldünk Neked levelet, ha tényleg valami hasznosat tudunk mondani.

Poszt megosztása

A fulfillment tévhitek olyanok, mint a csomagtartóban felejtett mázsás csomagok. Szinte észre sem veszed őket, mégis látványosan visszafognak vagy lelassítanak abban, hogy célba érj. Ez nem ideális, ha az ember egy webshop sikeréért dolgozik.

Éppen ezért fogunk most tiszta vizet önteni a pohárba és eloszlatjuk az 5 leggyakoribb tévhitet a fulfillment szolgáltatás kereteit illetően. Vágjunk is bele!

#1. „A webshop logisztika kiszervezése túl drága”

Muszáj ezzel kezdeni, mert ez a leggyakoribb fulfillment tévhit. Olyannyira nem állja meg a helyét, hogy valójában a logisztika kiszervezésével hosszútávon pénzt takaríthatsz meg. Nemcsak fizikai, hanem átvitt értelemben.

Eleve pénzbe kerül az időd is, még ha ezt rövidtávon nem is feltétlenül érzékeled. Plusz, a webshop logisztika akkor sincs ingyen, ha házon belül oldod meg. Sőt!

  • Fizetsz a raktárhelyiséged fenntartásáért.
  • Biztosítanod kell a raktárkészletet.
  • Munkabért fizetsz az embereidnek, akik a kézbesítésen dolgoznak.
  • Nem beszélve olyan kiadásokról, amikor egy munkatárs kiesik, egy gép elromlik, és megcsúsztok a kiszállítással.

Ha jól árazol (ez a cikkünk segít benne), akkor játszi könnyedséggel gazdálkodod ki a fulfillment árát minden rendelésnél.

#2. „Sok vesződség, nem éri meg a gondot”

Dobozok becsomagolása, futárra várakozás, postára rohangálás, visszáru kezelés. Ha tegnap indítottad a webáruházad, akár még szórakoztatóak is lehetnek ezek a feladatok. Bár nem hinnénk. Napi 100+ rendelés felett viszont sűrűsödnek a problémák.

Minél későbbre halasztod a webshop logisztika kiszervezését, annál kevesebb kapacitásod marad a lényegesebb feladataidra. Például stratégiai tervezésre, marketingre, HR-teendőkre, vagy új termékek bevezetésére.

#3. „A fulfillment a nagy webáruházak játéka”

Olyannyira nem, hogy a mi ügyfeleink döntő hányada is a KKV-szektorból érkezik. Pont az a lényege a szolgáltatásnak, hogy kapacitást szabadítson fel a cégedben és megnyissa a skálázhatóság, a növekedés ajtaját előtted.

Nem egy ügyfelünk akkor is minket választ, amikor az első webáruházának a sikeres felépítése után 0 kilométeresen újabb e-kereskedelmi üzletet épít. Felismerik, hogy a fulfillment egészen a kezdetektől aranyat érhet.

#4. „A vevőim tudni fogják, hogy kiszervezem a logisztikát”

Hacsak nem mondod el nekik közvetlenül, más formában nem fognak értesülni róla. De még ha tudomást is szereznének erről, nehezen hihető, hogy bármi problémájuk lehetne:

  • a rendeléseiket rövid határidővel kapják kézhez;
  • a kiszállítás pontosan, kellemetlenségek nélkül történik;
  • pont azért szervezed ki a logisztikát, hogy még jobban fókuszálhass az igényeik kiszolgálására.

Nem beszélve arról, hogy ma már a sikeres webáruházak működésének szerves része a fulfillment. Elfogadott, standard gyakorlat, amivel a vevőknek a világon semmi bajuk, amíg a kézbesítés rendben történik.

#5. „A fulfillment szolgáltató beleszól majd az üzletembe”

Gondold végig józan ésszel. Miért is megpróbálnánk akár mi, akár más szolgáltató meghatározni, hogy mit csinálj és mit ne csinálj a webshopodban? Mi egy fulfillmentre és logisztikára specializálódott szolgáltató vagyunk.

Tehát bármilyen együttműködés alapvető felállása, hogy mindig Te mondod ki a végső szót. Nem beszélve arról, hogy a mi érdekünk is, hogy a webáruházad prosperáljon, növekedjen, sikeres legyen.

Ez a fajta kölcsönösen előnyös kapcsolat, a „win-win” attitűd ennek a játéknak a lényege. Mi abban hiszünk legalábbis, hogy kizárólag így érdemes ezt csinálni!

Konklúzió tévhitek helyett

Ahogy Stephen Hawking mondta, „A tudás legnagyobb ellensége nem a tudatlanság, hanem a tudás illúziója.”. Ez a vállalkozói életben is tökéletesen megállja a helyét.

Őszintén reméljük, hogy a cikk segített valamivel tisztábban látni,

  • hogy tévhitek helyett a realitásra fókuszálhass;
  • hogy a teljes képet látva hozhasd meg a webshopod működését érintő döntéseket;
  • hogy megteremthesd a tartós növekedés sziklaszilárd alapjait.

Tévhitek helyett inkább önts velünk tiszta vizet a pohárba, teszteld rajtunk a kérdéseid.
Nézzük meg közösen, miként tudjuk kiszolgálni a webáruházad igényeit.
Kattints és kérj tőlünk DÍJMENTES ajánlatot.

Iratkozz fel a logisztikai újdonságokra!

Hírlevél feliratkozóként első körben értesítünk Téged az újdonságokról. Egyet már most megígérünk: spammelni NEM FOGUNK! Csak akkor küldünk Neked levelet, ha tényleg valami hasznosat tudunk mondani.

További bejegyzések

logisztikai-krach
Logisztika

Mit tehetsz, ha beüt a logisztikai Armageddon?

Webáruházat működtetve a kiszolgáltatottság az utolsó, amire vágyhat az ember. De mégis mit lehet tenni, ha váratlanul elérhetetlenné válik az a szolgáltató, aki nélkül nem megoldható a rendelések kézbesítése?

visszárukezelés
Logisztika

Hogyan lehet a visszárukezelés marketing fegyver?

A modern e-kereskedelem egyik legnagyobb kihívása a vásárlói elégedettség fenntartása. Az optimalizált vásárlási folyamat már korántsem elegendő ahhoz, hogy egy webáruház 5 csillagos vevői élményt nyújtson.